fallback

Мисията на икономическите медии е да насърчават финансовата грамотност

Все повече експерти от различни области се срещат със студентите, за да споделят своя опит.

10:22 | 28.04.16 г. 1

Една от мисиите на съвременните финансови медии е да направят икономическата тематика по-разбираема и по-интересна за младите хора. Икономическите медии може да растат, само ако икономиката и финансите се развиват, а това става ако има добре подготвени и активни хора, а финансовата грамотност на българите все още е много ниска. Това заявиха главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов и редакторът във финансовия сайт Свилен Колев в предаването „Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

„Преди години най-четените новини бяха свързани с българския фондов пазар, но сега интересът се насочва към по-глобални теми и към геополитическите събития", поясни Попов.

Двамата коментираха бъдещите събития, свързани с 15-годишнината на медията. Колев подчерта, че те ще са насочени към подкрепа на връзката между образованието и бизнеса. Той каза още, че все повече експерти от различни области се срещат със студентите, за да споделят своя опит. Все още обаче интерактивният начин на преподаване не е широко застъпен у нас, добави Колев.

Следващата публична лекция, организирана от Investor.bg, ще бъде на 9 май от 11 часа в УНСС, а през ноември медията ще вземе участие в научна конференция в университета.

Повече за събитията може да видите тук.

Темата за образованието, кадрите и бъдещите бизнес лидери е в центъра и на конференцията „Образование и бизнес - бъдещите лидери“, която Bloomberg TV Bulgaria, съвместно с Bulgaria ON AIR, организират на 11 май 2016 в София.    

Цялото видео вижте тук: 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:56 | 05.09.22 г.
fallback